Hvad er et nyt kampagneoplæg
Potentielt afkast
Proces
Hvad er et nyt kampagneoplæg
Med udgangspunkt i en kommende kampagne I overvejer, udarbejder vi et specifikt og konkret oplæg til kampagnestrategi, visuel stil og tone på tværs af alle mediagrupper. Det vil sige kommer med et konkret bud på der viser “kampagnen” på tværs af alle relevante mediakanaler.
Potentielt afkast
Intet slår rettidig klar og tydelig kommunikation. Afkastet omfatter blandet andet større effektivitet i formidlingen mellem virksomhed, eksisterende og potentilelle kunder, i tillæg hertil den øvrige omverden.
Proces
Vi definerer i fællesskab de vigtigste mål for den fremtidige kommunikation. Tager udgangspunkt i brandet, kontekst(er), målgruppe(r) og evaluerer hvad de mest effektive kommunikationskanaler vil være.
Portfolio
SE EKSEMPLER PÅ HVAD VI HAR LAVET
Referencer
Livingbrands har udviklet vores nye firmanavn ”OAK8” og defineret vores brandstrategi. Bureauet agerer forretningsfokuseret har et højt kreativt niveau. Stor anbefaling herfra.
Steffen Moss, OAK8Founder
Livingbrands har leveret mere end hvad vi kunne have forventet, og har spillet en væsentlig rolle i de markedsmæssige resultater og den fremgang vi har opnået de seneste 12 måneder. De er som partner dybt engageret og deres forretningsmæssige fokus gør dem til en yderst værdifuld partner.
Daniel De Visme, Marketingdirektør, Comwell Hotels(Nu CEO, Visma Logbuy)
Efter at have haft en dialog med forskellige marketingbureauer faldt valget på Livingbrands. De har demonstreret evnen til at kombinere vigtige analysemæssige indsigter med et højt kreativt niveau. Resultatet blev “Jeg er bogen”-kampagnen, som har skabt en klar differentiering og leveret solide resultater.
Jan Ettrup-Mikkelsen, CMO, Saxo.com(Nu Head of Digital Commerce, Lemvigh-Müller)
Livingbrands er det tætteste man kommer på “det sikre” bureauvalg. Deres evne til at præsentere løsninger i forbindelse med forretnings- og markedsmæssige udfordringer er sublim.
Kristian Krogh, CEO, Pharmovital
Som en virksomhed med vækst- og ekspansionsplaner, har partnerskabet med Livingbrands været udslagsgivende i at opnå disse mål, da den strategiske rådgivning og eksekvering Livingbrands har leveret, har positioneret os som en stærk spiller i markedet, på meget kort tid.
Jesper Lodberg, COO, WorkShareGrow