KREATIVITET & INDHOLD

Siden 2002 har Livingbrands succesfuldt løst mere end 500 opgaver og udfordringer for danske og internationale virksomheder og brands. Hver gang med fokus på opnåelse af konkrete økonomiske resultater, i form af øget omsætning, mere profit, større markedsandele og et stærkere brand.

KREATIVITET & INDHOLD

Siden 2002 har Livingbrands succesfuldt løst mere end 500 opgaver og udfordringer for danske og internationale virksomheder og brands. Hver gang med fokus på opnåelse af konkrete økonomiske resultater, i form af øget omsætning, mere profit, større markedsandele og et stærkere brand.

Reklamefilm

En effektiv reklamefilm formår på en og samme tid at begejstre, engagere og skabe økonomiske resultater. Den er konkret, og kan huskes. Der er ikke lighedstegn mellem de resultater en film kan skabe og prisen for at producere filmen. Det handler mere om selve ideen og om måden der eksekveret på.

Med udgangspunkt i den kreative strategi, og det tilgængelige budget (visninger og produktion), udarbejder vi typisk tre storyboards der beskriver filmens/filmenes forløb fra start til slut. I de fleste tilfælde tester vi konceptet på forhånd med henblik på at sikre maksimal budskabsforståelse hos målgruppen.
Der er lang mellem de film der huskes. De der kan, styrker brandet, salget og engagerer målgruppen effektivt. Udover at styrke brandet og salget, kan en film styrke stolthedsfølelsen hos medarbejdere, tiltrække nye og fastholde eksisterende.

Investeringen i en reklamefilm varierer i forhold tilInvesteringen i en reklamefilm varierer i forhold til ambitionsniveauet, men ved en investering på Kr. 250.000 excl. moms er det muligt at producere en film af høj kvalitet. Vi har siden 2002 produceret mere end 500 film så vi har en solid indsigt i hvad der kan lade sig gøre., men ved investering på Kr. 250.000 excl. moms er det muligt at producere film af høj kvalitet. Vi har siden 2002 produceret mere end 500 film så vi har en solid indsigt i hvad der kan lade sig gøre.

Idéudvikling (workshop)

Vores Ideudviklings workshop har til formål at facilitere udviklingen af kommercielle forretningsideer eller brands til nye eller eksisterende virksomheder.

Vi definerer i fællesskab formålet og eventuelle afgrænsninger for dagen. Herefter gennemføres selve dagen med Livingbrands som facilitator. Alle nye ideer/koncepter registreres, evalueres og præsenteres efterfølgende indeholdende vores vurdering af hvad der efterfølgende bør fokuseres på.    

Mange ”store ideer” kom til oprindeligt til verden ved en tilfældighed. Hvad enten det drejer sig at udvikle den eksisterende forretning eller tænke helt nyt. Initiativet udgør noget af det bedste man kan gøre for ens virksomhed, dels for at ”tvinge sig selv” til at tænke nyt eller tænke anerledes.

Investeringen i en workshop med fokus på idéudvikling er Kr. 40.000 excl moms 

Udvikling af nyt firma eller brand navn

Vores navneudviklings proces har til formål at identificere relevante firma eller brandnavne. Vi har senest udviklet navnet til Comwell’s nye hotel (Portside) i   Nordhavnen der er en investering på over 500 millioner.

Med udgangspunkt i de nuværende såvel som ønsket til kommende associationer udvikler vi typisk 5-10 forslag som forinden de præsenteres har været igennem et indledende juridisk check.   

Et gennemtænkt firmanavn/brandnavn er en af de vigtigste fundamenter for en virksomhed. Er det gennemtænkt, er det langtidsholdbart og kan forbedre udgangspunktet på tværs af alle dimensioner.

Investeringen i et nyt firma eller brandnavn er Kr. 125.000 excl. moms

Nyt website

Sandsynligvis et af de vigtigste ”visitkort” mod omverdenen, idet det ofte er den første kontakt der etableres mellem din virksomhed og potentielle kunder. Det tempo, som marketing teknologier udvikler sig i, fortsætter med at accelerere. Så hvis ikke du har revideret din webstedsstrategi i de sidste par år, kan du gå glip af blandt andet øget opnåelse og fastholdelse af kunder samt øget salg.

Vi tager udgangspunkt i hvilket formål det nye website skal indfri. Skal der eksempelvis kunne genereres direkte salg, kvalificeres leads, eller er hovedformålet at styrke virksomhedens overordnede branding, eller for den sags skyld alle tre i kombination. Når den overordnede strategi for websiten er afklaret, forholder vi os til indholdet, som vi naturligvis også bistår i at få eksekveret på.

Ultimativt og meget kort beskrevet, et styrket image, tiltrækning af flere potentielle kunder, vedligeholdelsen af eksisterende og et ”redskab” der kan spille en betydelig rolle i den fremtidige branding/markedsføringsindsats. Websiten er en af flere vigtige indsatsområder, men er oftest ”first point of contact”, så derfor med til at kvalificere eller diskvalificere på et tidligt stadie.

For udviklingen af et nyt website er investeringen Kr. 70.000. For de fleste af vores kunder varetager vi alle faser i projektet inclusive skrivning af tekst.  

Visuel identitet

Din visuelle identitet omfatter alt fra dit logo, billedestil, typografi, farver og design. Det er let nok at liste disse, men det hele ligger i, hvordan du kommer ind i hjertet af, hvordan disse elementer kommunikerer til dine kunder, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor kunderne skal være loyale over for netop din virksomhed.

Vi er eksperter i at opbygge dit brand, og dermed formidle din virksomheds værdier og personlighed gennem de visuelle elementer. Vi bistår i udarbejdelsen af din visuelle identitet samt kommunikationsplatform, der skaber en rød tråd fra logo til annoncedesign.

Ensartet grafisk kommunikation, der gør at netop din virksomhed skiller sig ud fra konkurrenterne. Dermed et stærkere og mere genkendeligt brand i markedet.