Hvad er Idéudvikling workshop?
Potentielt afkast
Proces
Hvad er Idéudvikling workshop?
Vores Ideudviklings workshop har til formål at facilitere udviklingen af kommercielle forretningsideer eller brands til nye eller eksisterende virksomheder.
Potentielt afkast
Mange ”store ideer” kom oprindeligt til verden ved en tilfældighed. Hvad enten det drejer sig at udvikle den eksisterende forretning eller tænke helt nyt. Initiativet udgør noget af det bedste man kan gøre for ens virksomhed, dels for at ”tvinge sig selv” til at tænke nyt eller tænke anerledes.
Proces
Vi definerer i fællesskab formålet og eventuelle afgrænsninger for dagen. Herefter gennemføres selve dagen med Livingbrands som facilitator. Alle nye ideer/koncepter registreres, evalueres og præsenteres efterfølgende indeholdende vores vurdering af hvad der efterfølgende bør fokuseres på.
Referencer
"Efter at have haft en dialog med forskellige bureauer faldt valget på Livingbrands. Bureauet har demonstreret evnen til at kombinere vigtige analysemæssige indsigter med et højt kreativt niveau. Resultatet blev “Jeg er bogen”-kampagnen, som udover at have skabt en klar differentiering, har leveret solide resultater.
Jan Ettrup-Mikkelsen, CMO, SAXO.COM
Livingbrands har leveret mere end hvad vi kunne have forventet, og har spillet en væsentlig rolle i de markedsmæssige resultater og den fremgang vi har opnået de seneste 12 måneder. Livingbrands er som partner dybt engageret og deres forretningsmæssige fokus gør dem til en yderst værdifuld partner.
Daniel De Visme, Marketingdirektør, Comwell Hotels (NU CEO HOS VISMA LOGBUY)
Livingbrands er det tætteste man kommer på “det sikre” bureauvalg. Deres evne til at præsentere løsninger i forbindelse med forretnings- og markedsmæssige udfordringer er sublim.
Kristian Krogh, CEO, Pharmovital
Som en virksomhed med vækst- og ekspansionsplaner, har partnerskabet med Livingbrands været udslagsgivende i at opnå disse mål, da den strategiske rådgivning og eksekvering Livingbrands har leveret, har positioneret os som en stærk spiller i markedet, på meget kort tid.
Jesper Lodberg, COO, WORK SHARE GROW